Himlen måste ha gjort ett undantag

Jaha, några dagar har gått sen sist jag skrev... Vad har hänt sen sist då? Inget och samtidigt väldigt mycket. Inte värt att gå in i detalj vad det handlar om, men jag mår i alla fall väldigt bra ikväll. Livet flyter ju fram i en gigantisk berg- o dalbana, upp o nergångar avlöser varandra. Just nu känns det som livet är på väg uppåt.

Ibland är känslorna så starka att orden inte räcker till, då känns det bra att låta musiken och tonerna ta över... Den följande texten är visserligen väldigt vacker, men det är framför allt den fina melodin jag gillar mest med den här låten. Hmmm... dessutom föredrar jag mörkt hår och bruna ögon... :-)


image13


 Från Tecken på liv kommer här texten till Himlen måste ha gjort ett undantag.

Hennes hår är sommarljust
Blå ögon och öppen blus
Natten är ett skådespel
Jag har rätt, ni har fel

Alla bilar kör ikapp
Förortsromeo ute på jakt
Jag står över allt det där
Mitt hjärta slår för henne här

Kom och gå med mig till morgonen
Vart vi går, det är mitt hem
Ingen vet var vi har vart
Så låt dom dricka av ditt skratt

Ville du så ville jag
Jag står för varje andetag
Du och jag i samma liv
Jag har aldrig sett så vacker giv

Vägen hit var fantasi
Många andra, men det blev vi
Lustig väg i lustigt lag
Jag tror himlen har gjort ett undantag

Hennes hår är sommarljust
Blå ögon och öppen blus
Natten är ett skådespel
Jag har rätt, ni har fel


image14


Gå gärna in på Tonis MySpace sida och lyssna och lämna sedan kommentarer här eller maila mig och berätta vad ni tycker.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är idel vacka texter - inte mycket Gesslenödrim där inte - får nog ladda ner låten också så att det blir lite mer verklighet av - inte bara texten. Hoppas din dag varit bra föresten!

2008-01-15 @ 18:23:24
URL: http://justmyshit.blogg.se
Postat av: Anders

Nej, inga nödrim här inte... Jag tycker absolut du ska införskaffa lite finkultur att blanda ut ditt skräp med... Hahaha! Jag kan skicka över några godbitar vid tillfälle.

2008-01-16 @ 00:23:21
URL: http://toniochjag.blogg.se
Postat av: Maria

O exakt vad kallar min vän för skräp!!?? ;-) Finkultur stavas Constipation (up your ass).

2008-01-16 @ 00:37:15
URL: http://justmyshit.blogg.se
Postat av: Anders

Haha... Constipation, ja du, det var tider det... Det var ju inte det jag syftade på med skräp, det är ju skillnad på skräp och skräp. Om det ändå var Constipation du lyssnade på till vardags, det vore ju nåt det. Du har inte fixat in demon på TPB än!? :-)

2008-01-17 @ 15:16:26
URL: http://toniochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0