Ditt fönster slår i vinden

Jag upptäckte att jag har råkat missa att lägga ut texter från en av Tonis skivor, så här kommer den första, från skivan Zigenaren i månen. (1991)



Ditt fönster slår i vinden.

Ditt fönster slår i vinden

nu är våren här igen

Nån har du att drömma om

om jag känner dig, min vän

Det spelas samma sånger

på din grammofon

som spelades för oss

det vi hade, till och från

 

Det finns inget

jag vill ta från dig

Det finns ingen tid

att gråta över mig

Jag bara gick förbi här

som så många gånger förr

och dom blommor jag tog med mig

dom lämnar jag vid din dörr










Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Anders! Vilken eldsjäl du är :-) Om du har möjlighet, skulle du vilja skriva in alla texterna från Zigenaren i månen? Tusen tack på förhand i så fall!

2012-09-09 @ 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0