Release



Ni har väl bokat in?






Kommentarer
Postat av: Heléne

Hej!



Vet du var han ska spela efter detta??? Blir det någon turné och kommer han isåfall till Göteborg??

2010-04-28 @ 13:02:40
Postat av: Anders

Hej!



Kul att du hittat bloggen o kommenterat!



Aktuella spelningar kan du se under www.toniochjag.blogg.se/konserter. Listan fylls på i takt med att nya spelningar kommer in.



Han spelar i Göteborg 16:e och 17:e september! :-)

2010-04-28 @ 17:17:54
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: anna

Hej! jag brukar kika in på din blogg lite då och då. Vilket engagemang du har! Kul att det äntligen kommer en ny skiva. Ha en bra Valborg!/Anna

2010-04-30 @ 20:47:02
Postat av: Anders

Anna: Vad kul att du läser, o extra kul att du kommenterar! Kan inte tjata nog många gånger om hur uppskattat det är med respons.

Världens bästa sångare/artist förtjänar än mer engagemang, än vad jag kan ge, men jag gör vad jag kan för att sprida musiken iaf.

Ha en riktigt skön helg själv! :-)

2010-04-30 @ 22:10:32
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Hej, jag är så glad att jag hittade denna blogg!! Tonis texter är fantastiska. Jag köpte min första skiva i början av 90-talet och jag fastande direkt för den rösten!



Vänlig hälsning

Lisbet



2010-05-06 @ 10:08:48
Postat av: Anders

Lisbet: Tack, tack! Jag är minst lika glad för att du hittat bloggen o kommenterat. :-)

2010-05-06 @ 19:21:42
URL: http://toniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0