Två år sedan starten!

Missade att göra något speciellt här på bloggen igår den 6/1 då bloggen firade två års jubileum, så det får bli idag istället.

Jag önskar att jag hade haft lite nya videos att dela med mig av, men jag filmade dessvärre ingenting på den finfina konserten på annandagen. Det var hur som helst en fantastiskt bra spelning och jag hoppas att ni som inte var där lyckas få tillfälle att se Toni igen under året. Många välkända låtar spelades, t ex Hand till hand, Den jag en gång var, Bilder från Washington Square och Låt trummorna tala, men också två helt nya sånger skrivna bara ett par veckor innan. Riktigt fina sånger som tillsammans med Hjärtat slår, väntar på, Ibland kallar jag det kärlek och Drömmer och spår kommer göra den nya skivan till, vad jag tror, en av Tonis bästa.

Den nya skivan börjar för övrigt spelas in just idag, den 7:e. Den beräknas släppas i maj så det är bara att hålla utkik.

För att fira bloggens jubileum så kommer det under dagen att komma ett antal texter, det var det bästa min hjärna kunde tänka ut att fira med. Så, grattis bloggen och hoppas ni fortsätter titta in på sidan ibland.

Hipp, hipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0