Säg om du fann

Säg om du fann


Säg om du fann
Säg om du fann din väg till sist
Du brände ditt tecken
med låga och sked
Du som ville tro gott
om varje steg
Säg om du fann
Säg om du fann din väg till sist

Det fanns plats på Carisma
men vi ville aldrig in
Sov hellre i en bil sen
Brinn låga brinn
Nätterna släckte och dagarna teg
det var svårt att tro gott
om varje steg

Säg om du fann
Säg om du fann din väg till sist
Jag springer ner till röset
Där vänder jag om
Känner hjärtat dunka
som det gjort för dig en gång
Jag har vinden i ryggen
Det är som en sång
Jag tror att du skulle höra den om du kom

Säg om du fann
Säg om du fann din väg till sist
Oktoberflockar snart borta och förbi
Stryk skulden ur mitt ansikte
Släpp mig fri


Fotograf Anders Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0