Och så går dessa dagar, igen...











Kommentarer
Postat av: Anna

En låt som inte kan beskrivas med ord (som så många av Tonis). När jag fick nya skivan på posten satte jag mig vid datorn och la in den på poden direkt. Sen åkte jag ut på landet och tog en långpromenad medan jag lyssnade. Det hade precis regnat och det doftade fuktig vår. Den här låten började och efter inte ens 30 sek letade sig ett par tårar nerför kinderna, det vara bara så avskalat vackert och rörde vid saker inom mig som jag inte själv kunde förstå. När jag svängde runt hörnet kom två skrattande människor och en hund runt hörnet och jag dolde skamset mina tårar. Jag borde stannat och berättat vad Tonis musik betyder för mig.. Ett underbart minne till låten helt enkelt!

2010-10-16 @ 00:11:52
Postat av: Anders

Anna: Tack för att du delade din berättelse, mycket fint! :-)

2010-10-17 @ 13:14:13
URL: http://toniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0