Ibland kallar jag det kärlek

Toni Holgerssons nästa, efterlängtade, skiva släpps den 19 maj 2010.

Medverkande musiker är Ludwig Dahlberg (trummor), Andreas Söderström (gitarr), Johan Berthling (bas) och Martin Hederos (klaviatur).


Låtordning:

  • 1. Som Jag Minns
  • 2. Valentine
  • 3. Brev Till Resandeflicka
  • 4. Allt Jag Håller Av
  • 5. Båtar Av Sågspån
  • 6. Och Så Går Dessa Dagar
  • 7. Komma Hem
  • 8. Ibland Kallar Jag Det Kärlek
  • 9. Efter Din Himmel
  • 10. Parken
  •  

    Releasefest för nya skivan hålls den 18 maj kl 19 på Mosebacke i Stockholm. Toni tillsammans med bandet, fri entré.

    MISSA INTE DETTA!!!! :-)


    Kommentarer
    Postat av: Trampe

    Hoppas att "Brev till resandeflicka" är synonym med "Hjärtat slår, väntar på". Den kanonlåten måste ju förevigas.

    2010-04-23 @ 21:14:53
    Postat av: Anders

    Trampe: Ja, om jag har förstått det hela rätt så är din slutsats riktig. :-) Alltid svårt med titlar har jag förstått, sånt som kan ändras över tid.



    Kul för övrigt att du läser och kommenterar! Alltid uppskattat! :-)

    2010-04-23 @ 21:19:15
    URL: http://anderstankar.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0