...









Kommentarer
Postat av: Mårten

OOOhhh Jaaaaa

Jag hart just lyssnat på Toni Holgerssons Louis och kärleken och funderade på vad som hänt med honom. jag googlade och hamnade här och vill säga detta. ju mer jag lyssnar desto mer djup och känsla hör jag i hans musik. Ooooh. Det är såååå bra. Är det någon som kan förmedla dessa mina fjantiga rader till honom så gör det. Jag önskar honom allt gott.



Mårten

2010-07-30 @ 00:31:49
Postat av: Jen

Min mamma lyssnade jättemycket på honom när jag var typ 12 år och alltid när jag var själv satte jag på hans cd och försökte förstå hans texter. Sen gick det alltför många år och jag glömde bort honom och nu har jag äntligen funnit honom igen. Min favorit är Washington Sg. för jag kan känna igen mig så i den texten.

2011-03-04 @ 22:16:40
Postat av: Anders

Mårten och Jen: Tack för era fina ord, roligt att ni hittat bloggen och upptäckt (återupptäckt) Tonis musik. Allt gott till er!

2011-03-08 @ 09:17:23
URL: http://toniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0